Wat zijn de omruilvoorwaarden bij een aankoop in onze fysieke winkel?

Wil je een product omruilen dat je hebt gekocht in onze winkel, dan ga je naar onze infobalie. Je krijgt een tegoedbon. Omruilen kan binnen een termijn van 30 dagen.

Welke producten kan ik omruilen?

Je kan producten omruilen op vertoon van je kassaticket of factuur. De producten moeten worden teruggebracht in de originele, onbeschadigde verpakking, samen met alle toebehoren en handleidingen. De onderstaande producten kunnen niet omgeruild worden:
• Goederen waarvan de verpakking beschadigd is.
• Op maat gemaakte producten.
• Producten met een duidelijk persoonlijk karakter, zoals nummerplaten, speciaal aangemaakte verf, …
• Reeds gebruikte producten.
• Onvolledige producten.
• Beschadigde producten.

Retourvoorwaarden bij een aankoop in onze webshop

Herroepingsrecht voor de producten
Safti geeft je 30 dagen bedenktijd om je online aangekochte producten te retourneren (herroepingsrecht). Download hier het meldingsformulier. En stuur het ingevulde meldingsformulier naar info@dhzsafti.be.  De periode start wanneer je de producten bij ons afgehaald hebt. Beslis je om de producten te retourneren dan kan je deze (zonder opgave van reden) terugsturen of terug binnen brengen in onze winkel en dit ten laatste 30 dagen na melding van herroeping. De kost van het terugzenden of terug binnenbrengen van het product wordt gedragen door de consument.

Herroepingsrecht voor onze geschenkbon
Wil je afzien van de aankoop binnen 30 dagen van de geschenkbon? Stuur een mail naar info@dhzsafti.be met de aanvraag tot annuleren van je geschenkbon + de code van je geschenkbon. De aanvraag moet gebeuren door de aankoper van de geschenkbon en niet door de ontvanger. De geschenkbon zal gedeactiveerd worden (barcode wordt ongeldig) en wij storten je het aankoopbedrag terug zonder extra kosten in rekening te brengen. Tevens hoef je ook geen reden op te geven wanneer je wil afzien van jouw aankoop.